loading...
دانلود خانه
رامین بازدید : 12747 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (4)

حتما برنامه معروف و فوق کاربردی AllShare را دیدید و کمو بیش با اون آشنایی دارید.

این برنامه روی تلویزیون های هوشمندی امثال سامسونگ وجود دارد و جفت این برنامه در گوشی های هوشمندی امثال گلکسی های سامسونگ نیز وجود دارد.

این برنامه برای این هست که عکس و فیلم و موزیک های گوشی خود را در تلویزیون های هوشمند بدون نیاز به هیچ سیمی مشاهده کنید.

این برنامه توسط انتقال دیتا در اینترنت کار میکند.یعنی شما کابل لن خود را به تلویزیون هوشمند و دارای برنامه آل شیر وصل میکنید و گوشی خود را از طریق وای فای با تلویزیون خود در برنامه آل شیر،مطابقت میدهید.

بالاخره بعد مدت ها این برنامه فوق کاربردی برای سیستم های خانگی فراهم شده تا شما بتوانید لپتاپ یا پی سی خود را به تلویزیون مرتبط کنید.

برای اینکار شما نیاز به نصب این برنامه و داشتن همین برنامه در تلویزیون خود دارید.

برنامه آل شیر برای تلویزیون های هوشمند بطور کارخانه ای نصب شده و برای نصب بر روی ویندوز باید این برنامه کاربردی را از ادامه مطلب دانلود کنید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط roshana در تاریخ 1394/05/13 و 2:16 دقیقه ارسال شده است

سلام.من نرم افزارو دانلود کردم.ولى نرم افزار باز نميشه اصلا.چيکار بايد بکنم؟
پاسخ : سلام. مدت پست گذشته و اپلود سنتر اونو حذف کرده.

این نظر توسط alireza در تاریخ 1394/04/12 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

اصلاوازنمیشه که دانلود کنی مشتی چراچیزالکی میزاری
پاسخ : دوست عزیز الکی نیست ولی مدت اپلود زیاد بوده اپلود سنتر بسته اونو

این نظر توسط a در تاریخ 1394/01/05 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

اصلا نمیتونم نصب کنم باز نمیشه
پاسخ : لطفا مدل تلویزیون رو بگید؟
ضمنا کابل مودم رو به تلویزیون نصب کردید؟

این نظر توسط issazadem در تاریخ 1393/04/25 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من این نرم افزارو دانلود کردم و نصب کردم باز کردم این نرم افزارو و از سه تا گزینه وسطی رو زدم در مرحله 4 که باید پیدا کنه مینویسه no device detected اینو میده منم سیم اینترنت رو هموصل کردم به کامپیوتر و هم تلویزیون باید چی کار کنم لطفا راهنمایی کنید تلویزیون ما سامسونگ لطف کنید راهنمایی کنید ممنون
پاسخ : سلام دوست عزیز.
تلویزیونتون باید Allshare رو داشته باشه. سپس اینترنتتون رو به تلویزیون خود متصل کنید و برنامه آل شر را فعال کنید و سپس به برنامه آل شر که در نصب کرده اید برید و انتخاب دستگاه یا دیوایس رو بزنید تا سرچ کنه و تلویزونتون رو پیدا کنه.
اگر بازهم مشکلی بود بپرسید در خدمتم دوست عزیز.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای این هست که هرچیز جالبی پیدا کنم و خوشم بیاد برای شما هم منتشر کنم و شماهم لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1971
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,181
  • بازدید ماه : 2,916
  • بازدید سال : 77,706
  • بازدید کلی : 556,656
  • کدهای اختصاصی